Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

de diepvriesrietjes van mirage bij ons wel omruilen tegen een natuurlijke dekking van Kuray
) Ik ben zo enorm aan mijn merrie gehecht en kan haar echt niet zo lang missen. Bij La Mirage zou ik nog regelmatig naar haar toe kunnen als ik voor natuurlijke dek kies en bij jullie niet omdat het zo ver rijden is.. en ik wil eigenlijk erg graag een dek van La Mirage..
Steffi_H schreef:@Shamal:
Je hebt het goed begrepen, ze zijn er niet zo goed mee omgegaan bij de vorige dekking.
Ik heb geen idee hoe ze het zou doen bij hh die wat meer kennis van zaken hebben...
Haha, leuk aanbod maar ik weet dat het van bij ons 8 uur rijden is tot bij jullie? (mijn veulen stond bij kathy toen jullie Aminah kwamen afzetten) Ik ben zo enorm aan mijn merrie gehecht en kan haar echt niet zo lang missen. Bij La Mirage zou ik nog regelmatig naar haar toe kunnen als ik voor natuurlijke dek kies en bij jullie niet omdat het zo ver rijden is.. en ik wil eigenlijk erg graag een dek van La Mirage..