Ik zit in een ja... Soort van dilemma
Namelijk dat ik nu een Hackney hengstje doe van 6 jaar oud.Mijn paard is momenteel uit het werk, en de klik tussen ons is er nooit echt geweest.
Hackney doe ik nu 27/7 als werk maar de klik is er helemaal, ik heb me menbewijs en ook alle ervaring maar ik zal het zonde vinden om een paard te nemen waar je alleen mee kan longeren en mennen.
Eigenaar en verdere paardenmensen zeggen dat deze hackney wel laag en rond te trainen is en wel als rijpaard zou kunnen dienen, ik zelf vind dat daar de ruggen niet op gemaakt zijn (heb ervaring met Hackney pony's) Kan ik hem zo zadelmak maken dat hij nog tot een bepaald nivo kan komen of is dit uitgesloten en kan ik niet in de dressuurring verschijnen met een Hackney?
Wat vinden jullie ervan? Ik heb ook nog nooit op een Hackney gezeten, dus weet niet of dit uit te zitten is.
Wat zijn de dingen die je met dit ras kan doen?
]maar springen kon ze als de beste mn zus heeft er z mee gesrongen in die tijd kon je niet hoger met een cpony de 2 eigenaren die hier opvolgde hebben het ook allebei tot enmet de z gehaalt wat er daarna met haar is gebeurt weet ik verder niet maar ze was uiteindelijk bij de laatste eigenaar ook al in de 20, dus zo zie je maar met een hackney kun je best rijden