op 28 en 29 augustus 2010, wordt er een tinker evenement op het terrein van de Anna hoeve paardenrusthuis te Rockanje. Sinds 22 oktober zijn we officieel een stichting geworden, Stichting Tinkerdagen Voorne Putten.
Beiden stamboeken komen voor keuringen. Zaterdag 28-08 komt de NSvT en Zondag 29-08 komt de ICS. Dus schrijf je in en kom op deze keuringsdagen.
Verder hebben we natuurlijk nog meer in petto: Zaterdag houden we dressuur officeel en onderling. en springen. de hoogtes zijn - 30-50 - 50-70 - 70-90 en - 90-110 springen onderling.
tussen de wedstrijden door, diverse demonstraties. S'avonds hebben we op de planning staan een strandrit voor onder de man en een polderrit met paard en wagen. Dit alles natuurlijk alleen voor tinkers. Er is een strodorp aanwezig en aan de inwendige mens is ook gedacht. het strodorp staan kraampjes waar je kan eten en drinken maar ook leuke dinegntjes kan kopen voor u en u tinker.
Zondag staan menwedstrijden op de agenda. zowel dressuur als vaardigheid. Met weer tussen de wedstrijden door diverse demonstraties en activiteiten. Verder komt er een strandrit voor de ruiters en een polderrit voor de menners.
Overnachten kan, er zijn stallen beschikbaar, ook voor overdag.
Dus lijkt het je wat, hou deze datum dan vrij. Hoe meer tinkers bij elkaar, hoe leuker het gaat worden.
We hebben tegenwoordig ook een hyves site, dus mocht je meer willen jullie zien/weten, dan kun je ons daar opzoeken.
ik heb deze advertentie erop gezet omdat het misschien oook leuk is als jullie misschien ook meedoen.
ik doe zelf namelijk op zaterdag mee dressuur officeel en sprinegn 50tot 70 cm.
hallo. het is inderdaad richting zeeland vlakbij hellevoetssluis. als je mee wil doen kan je je inschrijven of mailen naar het adres op de site zie boven.
grid
Geplaatst: 12-01-10 16:39
Waarom mag je maar 1 optie kiezen in Poll ik denk dat degenen die naar tinkerdagen gaan juist ook meerdere tinkerdagen per jaar bijwonen
Het is voor mij nogal een eindje rijden dus weet nog niet zeker maar klinkt wel erg leuk
Claudia78
Geplaatst: 12-01-10 16:46
Heb je ook een link naar de hyves (aangezien er zoveel tinker hyves zijn)