Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
)! Oppassen met teveel voeren. mdr schreef:Weet je trouwens dat je ongeveer kunt schatten hoe groot je paard wordt? Als je een touwtje neemt en je meet vanaf de vetlok tot aan de elleboog en je draait dan je touwtje om naar boven, dan kun je meestal ongeveer zien hoe groot je paard wordt. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen op, maar meestal klopt dit wel vrij goed omdat de verhoudingen van het been meestal dezelfde blijven.
, maar ik vraag me af van welke leeftijd dit trucje op gaat. gem schreef:mdr schreef:Weet je trouwens dat je ongeveer kunt schatten hoe groot je paard wordt? Als je een touwtje neemt en je meet vanaf de vetlok tot aan de elleboog en je draait dan je touwtje om naar boven, dan kun je meestal ongeveer zien hoe groot je paard wordt. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen op, maar meestal klopt dit wel vrij goed omdat de verhoudingen van het been meestal dezelfde blijven.
, maar ik vraag me af van welke leeftijd dit trucje op gaat.
), maar ik dacht dat het zeker al vanaf jaarling kon tellen, vroeger dan dat weet ik het niet. Ik laat nog wel iets weten.
Heb het hem nog es gevraagd en hij zegt dat ze toch eigenlijk wel ongeveer twee jaar moeten zijn om dit trukje toe te passen en inderdaad, moet zeggen dat het bij ons ook al altijd tot op de cm klopte!