[TI] Recreatieve ruiter omg. Deventer zoekt Tinker om te rijden!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

rafiskatje10

Recreatieve ruiter omg. Deventer zoekt Tinker om te rijden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-10 13:41

Ik ben Lisa, 21 jaar en ben een recreatieve ruiter. Sinds een half jaar woon ik samen met mijn vriend in Deventer. Nu we een huisje en boompje hebben zou ik graag weer willen beginnen met het rijden van een beestje. Ik ben iemand die een groot verantwoordelijkheidsgevoel heb tegenover het paard en uw spullen. Je kunt mij beschrijven als een lieve, betrouwbare meid die ook nog graag wat meer wil bijleren. Omdat ik een lange tijd niet gereden heb.

Ik zoek in de omgeving van Deventer een lief en betrouwbaar paard. Ongeveer 10 jaar geleden ben ik met paardrijden begonnen, hier ben ik na 3 jaar mee gestopt. Eigenlijk kan je mij nog als een beginner beschouwen. (Ik kan stappen, draven, galloperen, sturen. In het verleden heb ik dressuur en af en toe springen gedaan, maar deze dingen zijn wel weggezakt. De basis ken ik.) De kriebels zijn teruggekomen nadat ik weer voor het eerst op het paard van een collega heb gereden. Ik ben dan ook opzoek naar een paard die geschikt is voor een beginnende ruiter en naar een sterk paard dat een wat zwaardere ruiter aan kan. Hierbij te denken aan bijvoorbeeld Tinkers, sterke Fjorden, koudbloeden of sterke warmbloeden (toelichting via mail). Ik ben iemand die het heerlijk vind om buiten te rijden, maar ook graag in de bak rijdt, als er maar wat afwisseling inzit. Ik zou graag 1 a 2 keer in de week willen rijden.

I.v.m. financiele situatie kan ik helaas geen bijdrage betalen voor het rijden van het paard, ik zoek dan ook iemand die het fijn vindt dat het paard een paar keer in de week wordt bereden en beweging heeft zonder dat hiervoor een bijdrage betaald moet worden.

Ken je iemand die een bijrijder zoekt? Dan hoor ik dit graag!

Berdien

Re: Recreatieve ruiter omg. Deventer zoekt Tinker om te rijden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 14:53

Het zoeken van verzorgpaarden op Bokt vindt hier plaats: [EA-VP] Verzorgpaarden

Wil je het topic onder de aandacht brengen van de Tinkereigenaren op Bokt, dan kun je de link van je advertentie hier plaatsen: [TI] Links naar topics buiten TI

Omdat je voor het Eenmaal Andermaal gedeelte minimaal 25 berichten nodig hebt, zet ik dit topic op slot.