Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

als je verteld dat er in ieder warmbloed paard wel een volbloed zit dan geloven ze je niet (hoezo dom
)
).
.
.. Heb wel eens een keertje iemand horen praten over dat AV's niets serieus bereiken in de sport, maar zulke opmerkingen doen me eerlijk gezegd niets - het is maar hoe je ermee omgaat denk ik. 
RhealLover schreef:Haha die dressuur miepen het gehele dorp bestaat eruit, sta niet eens op een manega maar gosh uren buitenrijden vinden hun geen sport. En ze denken dat een western knol geen dressuur kan, dan wil ik toch de verklaring krijgen waarom ik 3 ben geworden met mijn WESTERN AV op de plaatselijke kampioenschappen
Laat mensen maar kletsen, voor dressuurmiepen bestaan alleen maar warmbloedpaardjes, ze zouden een voorbeeld moeten nemen aan de AVtjes, kijk maar naar Sivmayallals je verteld dat er in ieder warmbloed paard wel een volbloed zit dan geloven ze je niet (hoezo dom
)
]
) 

RhealLover schreef:Met dressuurmiepen bedoel ik echt de mensen die vinden dat ze de beste zijn en zichzelf nogal hoog inschatten en denken dat er geen ander paard bestaat als de WPNers
Vindt dresuuur, tja hoe moet ik het zeggen, 'verpest' door zulke mensen en ook de manier van rijden.

dat is zon groot verschil met een normale draf, zit veel lekkerder:P
ben ubertrots op m dat ie als westernknol dat toch maar eventjes doet. robesh schreef:hoi hoi
Wij staan met onze 5 paardjes waarvan er 2 arabieren zijn op een super gezellige pensionstal in den haag. Ik zou er niet aan moeten denken om met onze hengsten op een manege te gaan staan. Ook inderdaad voor de dressuur miepen die denken dat hun kwpn paardjes beter lopen dan een arabier maar ook omdat wij twee hengsten hebben . Daar hebben ze ook altijd over te klagen. Wordt de andalusier bij jou op stal nou geruind of blijft hij hengst??
groetjes
. Wel leuk heb je toch een beetje een eigen paard.