Ik ben toen bij mijn eerste keus gebleven en heb haar laten insimineren door de hengst Equador.
En.......ze is drachtig
!!!Ik ben echt hartstikke blij en vind het erg spannend allemaal.
Ze had wel een dubbele ovulatie dus de kans op een tweeling was aanwezig. Daarom hebben we eerder een controle gehad als normaal.
Op Koninginnedag heb ik haar mee naar huis genomen, en na 15 dgn moest ik terug komen voor controle.
Ze was gelukkig drachtig, maar wel van een tweeling
, voordat ik het wist was er al een eitje weggehaald en toen was het er nog een.Heel raar, maar het voelde een beetje eng heel dubbel.... ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen
wist me geen houding te geven, dus vroeg ik maar of ze de mooiste en liefste hadden laten zitten
Stom he...
Maar goed alles is goed gegaan en op de 19e dag moesten we weer terug voor controle (afgelopen maandag) en alles was goed
op de 28ste dag de 3e controle en hopelijk is er dan een hartslag
Echt heel erg spannend en leuk je eigen 1ste veulentje fokken!!!
Ik was al eens de trotse eigenaar van een veulentje die ik gekocht heb met 4mnd. Helaas is ze niet ouder dan een jaar geworden dus ik hoop echt dat het nu allemaal goed gaat.
Heb ik misschien wel over 11 mnd. een veulentje van mijn eigen lieve merrie
Het begin is er in ieder geval
. Ik vind Equador ook een erg leuke hengst, heb hem ook nog even overwogen voor mijn nieuwe merrie.
dank jullie wel!!!
ben benieuwd hoe die d'r over een paar jaar uitziet.
, ik volg altijd jou topics over joy en hoe het nu met haar gaat ik heb je namelijk al een x gemeet