Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pearlie schreef:De fokker had alleen minishets, de moeder was 78 cm en volgens hem zou deze ook onder de 80 blijven.
Maar hoeveel groeien ze nog door na 2 jaar? Ze is het laatste half jaar dus nog 3 cm gegroeid.
JoyCiej007 schreef:pearlie schreef:De fokker had alleen minishets, de moeder was 78 cm en volgens hem zou deze ook onder de 80 blijven.
Maar hoeveel groeien ze nog door na 2 jaar? Ze is het laatste half jaar dus nog 3 cm gegroeid.
Tsja, dat verschilt ook weer heel erg per pony; sommigen krijgen in de eerste 2 jaar een echte groeispurt en groeien daarna nog maar weinig. Ze groeien nog tot ong. 4 jaar heb ik gehoord, maar met 3 of 4 jaar zullen dat geen hele centimeters meer zijn.
Onze 1,5 jarige shet (wij fokken grotemaats, zo iets over de 1 meter) is nu zelfs 1 a 2 cm. groter dan haar moeder, en dus nog lang niet uitgegroeid. Ik verwacht wel dat zij nog wat gaat doorgroeien.
Edit: je hebt in juli dit jaar, enkele maanden geleden dus, ook precies ditzelfde topic met precies dezelfde vraag geopend. Waarom zou je het nu weer opnieuw vragen?
[SMP] uiteindelijke stokmaat shetlander
Nogmaals edit: ik zie inderdaad dat je daar niet echt bruikbare antwoorden hebt gekregen. Mijn excuses!