niet alle kantje's en nieuwmoeds zijn geweldig. het zijn maar stalnamen en de dieren hebben bijna allen andere aafstamming. ik zelf ben gecharmeerd van Carisbrooke, is allround. heeft zich en in de spring en in de dressuur bewezen op niveau. ook heeft hij een super karakter. verder vind ik pony's van merrie moscan fijn in de sport.
Tddy
Geplaatst: 01-01-10 16:24
Mijn veulen komt van Polsbury Pirelli. Mijn veulen is erg koel in het hoofd net als z´n vader. Voor springen zou ik gaan voor Polsbury Pirelli of voor Carisbrooke..
Wil je merrie laten dekken ? wat zijn de plus punten van de merrie en wat de min punten van de merrie? wat zijn de vader van de merrie? Je kunt beter vanuit daar kan kijken naar een hengt hoe groot ze is enzo of je het veulen groter wil enzo. ???
keeslover2
Geplaatst: 03-01-10 19:56
mijn pony is van hoppenhof's erwin hij is echt superbraaf maar wel wat te groot geworden als je een grote merrie hebt zou ik hem dus niet nemen bovendien is hij volgens mij in nederland ook niet goedgekeurd jammer maar mijn lieverd is er niet minder lief en goed om
Gem
Geplaatst: 03-01-10 22:01
XxJustinexX schreef:
en welke raad je aan ( springbloed)
Wat bedoel je met deze vraag? Wil je een pony kopen, wil je er eentje fokken?