Odermus!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

madelein

Odermus!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-09 18:35

Hallo allemaal!
Wie heeft er ook zo'n prachtig paard/ veulen van Odermus? Ik heb een nakomeling van hem. Eduardus, geboren mei dit jaar.

Hoe presteren jullie paarden in de sport? En wat zijn de karaktertjes? Eduardus is nu als veulen erg nuchter. Is nieuwsgierig, maar ook erg lief en aanhankelijk.

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-09 20:01

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

utopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 20:10

Over odermus R nakomelingen is ook al een ander forum, maar toch even een reactie van deze kant. Ik heb zelf een Odermus x Ahorn van 8 jaar. Hij is afgelopen jaar uit de runing geweest door een blessure. Vanaf 2010 ga ik hem weer uitbrengen op concour. Mijn paardje ga ik vanaf 2010 M2 starten. Hoop eind van de zomer de overstap te maken naar de Z1. Alle klasses heeft hij met hoge punten en veel prijzen doorlopen. Ik ben dan ook zeer te spreken over deze bloedlijn.

Qua karakter zijn ze erg alert en eenkennig. Wanneer je ze eenmaal voor je gewonnen hebt doen ze alles voor je. Wel zijn ze erg wakker en voorwaarts. Ook moet ik zeggen dat die van mij het erg leuk vindt om zich te showen voor groot publiek. Wat natuurlijk heel prettig is in de dressuur. Hij laat zichzelf graag zien. Trouwens hij kan ook erg goed springen, maar dit heeft niet mijn voorkeur.

Mijn paardje vindt het erg leuk om op concour te gaan en doet hier erg goed zijn best. Wel vindt hij het ook leuk om de boel op stelten te zetten. Je moet wel een aardige zit hebben wil je het altijd uitzitten. Nu hij wat ouder wordt, wordt het al een stuk bete

Wanneer je nog vragen hebt zie ik het wel.

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-09 20:12

dank je voor je reactie!
Leuk om meer over nakomelingen van hem te lezen. Zal nog eens goed zoeken, kon geen andere topics vinden.
Ik wil wel gaan springen met hem, en het liefst sgw. Wie weet!

utopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 20:30

hoe kan ik een foto plaatsen?

madelein

Re: Odermus!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-09 21:49

ja dat duurde ook even voor ik het door had. Je moet even kijken bij het help menu rechts boven in beeld.
succes!

Nicole288

Re: Odermus!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 00:10