Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
angieHH schreef:Ja, ik heb er zelfs 2, beiden uit dezelfde moeder, en die is uit Arendsberg's Maurits. Van een van de 2 is ook de vader uit Arendsberg's Maurits ("uit sameweiding geboren"). Beiden hebben een heel hoog knuffel-gehalte en zijn goede spring-pony's.
trishvm schreef:Horse Color Sex Year Sire Dam Breed
FAUNDER POWER G 2004 ARENBERGS MAURITS FLOORTJE12 NEW FOREST PONY Edit
POWER FOUNDER G 2004 ARENBERGS MAURITS FLOORTJE12 NEW FOREST PONY Edit
dit had ik gevonden overze,ik was nl. eens op zoek naar de moeder floortje,(zij is een volle zus van mijn vroeger pony) en toen zag ik dat zij een tweeling heeft gefokt.
later eens met een hengstenboer uit de buurt gesproken,die kende de merrie floortje en beaamde dat zij een tweeling had gefokt.verder weet ik ook niet over ze.was wel benieuwd hoe deze tweeling kan springen....omdat mijn eigen vroegere pony errrug goed kon springen.
trishvm schreef:Horse Color Sex Year Sire Dam Breed
FAUNDER POWER G 2004 ARENBERGS MAURITS FLOORTJE12 NEW FOREST PONY Edit
POWER FOUNDER G 2004 ARENBERGS MAURITS FLOORTJE12 NEW FOREST PONY Edit
dit had ik gevonden overze,ik was nl. eens op zoek naar de moeder floortje,(zij is een volle zus van mijn vroeger pony) en toen zag ik dat zij een tweeling heeft gefokt.
later eens met een hengstenboer uit de buurt gesproken,die kende de merrie floortje en beaamde dat zij een tweeling had gefokt.verder weet ik ook niet over ze.was wel benieuwd hoe deze tweeling kan springen....omdat mijn eigen vroegere pony errrug goed kon springen.