[WN] Waar is The Great Guntini??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

WSW

Waar is The Great Guntini??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-09 15:29

Hallo,
Vorig jaar een topic gelezen dat de Great Guntini naar Nederland komt en door Peter Simons zal worden uitgebracht op shows, maar waar ik ook zoek nergens meer iets over deze hengst vernomen!
Ik wil graag info i.v.m. dekking voor een merrie in 2010.
Weet iemand iets hierover???
groet,
Diana

storrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 16:07

MissPippin

Re: Waar is The Great Guntini??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 21:05

in huijbergen voor zover ik weet

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 22:04

Als je hem niet kunt opsnorren en geinteresseerd bent in de zelfde bloedlijn, zou je ook White Enough van Wendy van Osch kunnen kiezen. Dat is een volle broer van the Great Guntini met super karakter en prachtige bouw. Onlangs hebben ze nog de senior reining in Wanroy gewonnen.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 03:05

Sperma kan via Ludwig Quarter Horses besteld worden. Hij staat gewoon bij hun op de site en ook in de laatste Quarter Horse Journal van de DQHA.
http://www.lqh.de/ en onder het kopje Deckhengste vind je hem.

WSW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-09 14:43

Dank jullie wel!! Ik heb inmiddels ook een pb gekregen en weet dat hij bij LQH staat en heb ze gemailt!

Jolande schreef:
Als je hem niet kunt opsnorren en geinteresseerd bent in de zelfde bloedlijn, zou je ook White Enough van Wendy van Osch kunnen kiezen. Dat is een volle broer van the Great Guntini met super karakter en prachtige bouw. Onlangs hebben ze nog de senior reining in Wanroy gewonnen.

Die tip van zijn volle broer bij Wendy van Osch is zeker ook de moeite waard. De bloedlijn Gunner met Great Pine is wat mij zo aanspreekt!
Zo kan ik hiermee verder!
groet,
Diana