Wie heeft er ook een Vaumirpa? topic 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

pandabeertje

Wie heeft er ook een Vaumirpa? topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-09 23:35

Aangezien het oude topic is verwijderd doe ik maar een oproep om weer wat mensen te vinden.

Ik heb Lugano (zonder stalnaam Vaumirpa) wel gefokt door C.L.A. v/d Werf.
Een volle tuiger (Goya x Waterman) de moeder is Hyfra.

Inmiddels verkocht, heb ik ook Caylee-Winter Vaumirpa gehad. Een half fries merrie met een rijpaard vader. (v. Sammartini) En een hengsveulen daarvan (v. Bachelor)

krissie13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 18:50

Hee! :D
Ik had ook een Vaumirpa!
Butterfly heette hij, moeder: Valery Vader: Bachelor. maar ik noemde hem Vlieg omdat zijn vorige baasje hem zo noemde.
Hij is vorig jaar 29 december overleden.
Zijn vorige baas was niet goed met hem omgegaan dus hij had al schade maar toen kreeg hij ook nog eens Rhino.
Hij is 7 jaar geworden...
Maar ik heb zeker weten onwijs veel van hem genoten in de 16 maanden dat ik hem reed en dat ik zijn eigenaar was. Hij was echt een geweldig paard!

annenougat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 20:23

ik heb ook een vaumipra. Viola vaumirpa moeder: Valery vader: abdullah normar van het oosterveld. Ze is nog niet heel lang bij mij 2 1/2 jaar ongeveer en kwam direct van de fokker in montfoort Cees. Ik ben een paar keer bij hem geweest om meer informatie te krijgen over mijn merrie. Ik heb foto's van hem gekregen dus dat is erg leuk !!

annenougat

Re: Wie heeft er ook een Vaumirpa? topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 20:24

Hij had een 2 jaar geleden nog erg veel paarden staan!

krissie13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 13:02

heey!ik had ook een Vaumirpa.
Het was Butterfly Vaumirpa en we noemden hem Vlieg (omdat zijn vorige baasje hem zo noemde).
Het was echt een prachtbeest!
Hij is helaas op 29 december 2008 overleden. ingeslapen.
Hij had schade aan zijn rug door zijn vorige baas (en hij was zelf ook niet voorzichtig) en kreeg daarbij ook nog de ziekte van Rhino.
Mijn wereld stortte in maar ik hem wel een enorm leuke tijd met hem gehad!

rozemiepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 20:27

hallo allemaal!

Ik las verschillende keren de vraag of Cees nog paarden heeft, ja zeker heeft hij nog paarden.
Nu hij wat ouder word wil hij toch wel een aantal kwijt, hij heeft nog een aantal KWPN'ers staan en natuurlijk ook nog haflingers!
Zelf kom ik al bijna 3 jaar daar om de paarden te verzorgen, maar heb de laatste tijd niet heel veel tijd meer over.
Als er iemand vragen heeft over de paarden, kan je gerust reageren.

Groetjes Roos