Millenium Boy van de Kiboets

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Carlijnx

Millenium Boy van de Kiboets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-09 20:57

Halloo!

mijn verzorgpony is boy zijn hele naam is millenium boy van de kiboets en het is een connemara. Nu ben ik er inmiddels achter gekomen wie zijn ouders zijn. Maar die zijn jammergenoeg dood! Een vriendin van mij rijdt om Celebrate one's silver, silver dus, iemand kent silver vast wel. Waar Silver heeft gestaan heeft als het goed is Boy ook gestaan, dus ik wou vragen heeft iemand die Boy of Silver kent, foto's van deze 2 lieverds? of van boy zelfs foto's van toen hij nog veulen was zijn moeder is Snoopy van de leliaard (overleden) en Thunderstorm (overleden) vader van Silver is Liberty Westland en de moeder is Flashlight vd Leliaard.

Alvast heel erg bedankt!

Semmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 12:22

Hoi,,

Ik heb beide pony's gekent.

Millenium niet zo heel goed, want toen ik daar kwam is hij bijna gelijk verkocht.
Hij had wel een heel hoog knuffelgehalte.

Silver kent ik maar als te goed ik heb haar 2,5 jaar gereden. en wat een drukte maker is het zeg..
we hebben er minstens een jaar over gedaan om haar te laten stappen in plaats van dribbelen.
Ik heb waarschijnlijk nog wel ergens een foto's van mij en silver maar dan moet ik wel ff zoeken haha..

word ze nu ook nog in de sport uitgebracht of alleen maar recreatief?

Carlijnx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-09 13:36

aaaah! dit is zoo leuk! Jammer dat je boy niet zo goed gekent heb! =( maar hij is idd echt super lief! Met boy rijd ik nu wedstrijden L1 en ik ga springen in de zomer. Haha, silver is inderdaad een drukte maker! maar wel erg lief, ze is nu wel veel rustiger! ze hebben alle 2 voor de kar gelopen, en silver doet het nog maar boy niet, hij heeft namelijk een ongeluk gehad! erg jammer want dat ging erg goed!

Het meisje dat nu op silver rijdt, doet nu geen wedstrijden maar volgens mij heeft silver voordat ze bij ons kwam L1 dressuur gelopen en L springen. Het gaat met hun allebij erg goed!

Heb je hyves of msn?

Hier staan foto's van Silver. Dit is ook de verzorgster: Juangi @ [HK] De Noord-Hollanders #10 Weer kikkers benne, benne ooievaars.

Semmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 15:38

Ik heb je mijn msn even gepbt.

Ik ben ook diegene die met haar L1 dressuur en L springen was. ik mocht over naar het M springen en het L2 dressuur alleen werd ze toen verkocht i.v.m. pensioen eigenaar en het niet meer kunnen houden van meerdere pony's.

manueeltje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 18:06

Semmetje schreef:
Ik heb je mijn msn even gepbt.

Ik ben ook diegene die met haar L1 dressuur en L springen was. ik mocht over naar het M springen en het L2 dressuur alleen werd ze toen verkocht i.v.m. pensioen eigenaar en het niet meer kunnen houden van meerdere pony's.

Waren die eigenaaren destijds Jaap en Geesje Broers?
Ik heb vroeger de moeders van deze nakomelingen gereden.
Snoopy en Flashlight.
Ook heb ik uit dat stammetje First, Futere, en Rainy van de kiboets gereden.

jbroers

Re: Millenium Boy van de Kiboets

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 21:54

Hallo,..

Celebrate one's silver is van mij geweest toen het een veulentje was. Later is hij een paar keer verkocht geweest. leuk om te lezen dat hij nog ergens mensen blij maakt;) Millenium boy ken ik ook nog wel. maar niet zo goed. Mijn vader Jaap Broers heeft vast nog ergens foto's liggen als je het leuk vind zal ik ze je mailen.

Groeten Jerry

manueeltje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 23:29

jbroers schreef:
Hallo,..

Celebrate one's silver is van mij geweest toen het een veulentje was. Later is hij een paar keer verkocht geweest. leuk om te lezen dat hij nog ergens mensen blij maakt;) Millenium boy ken ik ook nog wel. maar niet zo goed. Mijn vader Jaap Broers heeft vast nog ergens foto's liggen als je het leuk vind zal ik ze je mailen.

Groeten Jerry

Jou kan ik me nog van vroeger herhineren.
Je ouders kennen mij vast nog wel
Ik weet dat Flashlight ook vroeger jou pony was.
Ik heb veel op de paarden gereden in de tijd op de OGH stichting ;)

Semmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 22:17

@ manueeltje84: de eigenaren toen waren idd Jaap en Geesje Broers. Leuk om te lezen dat er nog meer mensen op die pony's hebben gereden.

Snoopy en First leven helaas niet meer. maar Flashlight, future en rainy nog wel.
flashlight staat nu weer op fokkerij de leliaard en future en rainy heeft jaap zelf nog.

@ jbroers: Hoii Hoii.. mij ken je vast wel marleen schmitz. heb 2,5 jaar op silver gereden vlak voor dat jaap met pensioen ging.
ik wist eigelijk niet dat ze zo vaak als veulen is verkocht en uit eindelijk weer bij jullie is terecht gekomen.

Carlijnx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-09 23:52

wat leuk om dit allemaal te horen! ben daar wel blij mee ;$
heeft iemand foto's van die pony's? en ik hoor veel over silver maar heeft iemand nog meer info over boy?

groetjes.

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 00:08

Wat grappig, van vaderskant is Boy een kleinkind van de mijne en van moederskant een half broertje van Boy

Ik heb nl. Second van de Kiboets, alias Bolle.
Een zoon van Snoopy en de vader van Thunderstorm

@ Jerry is dit het laatste veulen van snoopy geweest ?
De groeten trouwens aan je ouders,vanuit Apeldoorn !

manueeltje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 01:17

Ik heb destijds ook op norlunds balerina gereden (stond ook op de kiboets.)
Van Rainy heb ik ook nog foto,s maar toen was ze nog een hele donkere schimmel.
Wel erg leuk om dit zo allemaal terug te lezen.

Ze hadden toen ook een kwnp vos merrie Imivotti die had toen een hengstveulen genaamd Ramazotti aan de voet.

Semmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 11:03

@ curly2day het laatste veulen van snoopy was Prince van de kiboets een donkerbruine hengst is 2 jaar goedgekeurde hengst geweest en daarna verkocht en gecastereerd.

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 11:10

@ Semmetje, oke !

spitenmazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 22:41

Semmetje schreef:
@ curly2day het laatste veulen van snoopy was Prince van de kiboets een donkerbruine hengst is 2 jaar goedgekeurde hengst geweest en daarna verkocht en gecastereerd.

Wist niet dat dat snoopy's laatste veulen was.