Ik wil jullie graag iets vertellen/vragen.
ik heb een beetje een ui de kluiten gewassen shetlander van april 2008 zoals in zijn paspoort staat???
heb mijn bedenkingen er over.
Maar goed hij moet dus in april volgend jaar 2 worden. Nou komt het. Hij loopt altijd los. hij kan zijn stal in overdag hij kan naar de wei hij kan in de modder hij kan in de paddock en hij kan op het harde, dus een soort van hit actiev.
Super sociaal en lief is hij en er zitten ook echt wel shetlander streken in hoor.
Maar nu gister was min neefje van 2 bij mij van kilootje of 10 en die zat op mijn shetlander 1 minuutje ofzo en hij deed niks hij vond het helemaal geweldi mijn neefje liep zo met hem weg aan de hand etc, helemaal super.
En gister avnond zaten de kinderen op de slee en had ik hem er voor gezet. Hij weet wel wat een tuig in houdt dat heeft hij vaker omgehad. nou mochten alle drie kinderen van een jaaar of 5a6 1 klein rondje doen omdat hij nogal jong is wil ik niet dat zee dit te lang doen of uberhoupt doen. maar goed de pony vond het helemaal geweldig.. nou vraag ik m ij af hoe komt het dat hij zo enorm mak lief en rustig is??
Ik plaats wel even een foto er bij maar dat is een modelfoto omdat ik op deze pc geen andere heb, zo heb je een beetje een idee van zijn bouw. Hier was hij net een jaar .. het is echt een tank hoor. Als ik vd week de kans krijg om foto's te maken doe ik het ff.

Owja wij werken anders niet met hem vanwege zijn leeftijd.
En hij is nu al 1.01 cm hooog.
Bedankt voor het lezen.
.
geen excuus mogelijk