sinds november ben ik het trotse bazinnetje van een super lieve en mooie ruim 1,5 jarige tinkerhengst!
Maar wat ik me afvraag, kan ik hem inschrijven bij een stamboek? Zijn vader is onbekend, maar was iig een bonte tinker. Zijn moeder is ingeschreven bij het ICS (pas nadat Sox geboren was) maar behalve foto's heb ik geen bewijs van dat het zijn moeder is. Misschien zou een dna test een optie zijn, maar het ICS reageerd niet op diverse mailtjes dus weet niet hoe ik het verder moet doen. Daarbij is mijn hengst nu al 1.60 dus eerder een grai type, zou ik hem niet beter bij het NSvT kunnen inschrijven? Kan dit zonder verder een papier te hebben? Misschien kan iemand mij hier mee helpen want weet niet precies hoe dit in z'n werk gaat.. Het is echt een knapperd met super gangen, dus misschien zou ik met hem naar een keuring kunnen gaan oid?Alvast bedankt!
Groetjes Anouk & Sox

.
Wel een luxe idd, al begint hij nu wel wat meer behang te krijgen. Maar jullie denken dus dat ik me dan beter de moeite van een keuring oid kan besparen? Leek me wel leuk, maar als het geen kans heeft.. Al maakt het voor mij niets uit, kvind hem toch de mooiste

maar goed dat maakte haar niet minder leuk