Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
InekeH87 schreef:foto? Er zijn hier op bokt een hoop mensen die van een foto menen vrij veel te kunnen zien. Dan kunnen we in ieder geval al een beetje een inschatting maken of ze dragend is van een zak brok of een veulen. Met 7 maand dracht zou je iig al een redelijke buik moeten kunnen zien.
mijn merrie is 6 maanden ver. en je zag ook niks, heb der vande week voor de zekerheid(vorig jaar is het er ook vanaf gekomen) weer laten scannen. en ze is gewoon drachtig bevonden
mijn merrie is gewoon nog gescant binnenin
lianne125 schreef:bij mijn merrie kon je het al aardig snel zien. die is nu bijna op de 200 dagen en is plofdik. en niet van het eten. wat er wel een beetje mee te maken heeft is dat ze al veulens gehad heeft. ook kon ik het aan haar gedrag heel goed zien. ze veranderde van sociale pony naar en ware bitch. alleen is dat niet echt een meetpunt omdat sommige niet in karakter veranderen.
Henkjan schreef:lianne125 schreef:bij mijn merrie kon je het al aardig snel zien. die is nu bijna op de 200 dagen en is plofdik. en niet van het eten. wat er wel een beetje mee te maken heeft is dat ze al veulens gehad heeft. ook kon ik het aan haar gedrag heel goed zien. ze veranderde van sociale pony naar en ware bitch. alleen is dat niet echt een meetpunt omdat sommige niet in karakter veranderen.
Als merrie's veranderen, is het meestal andersom! TS, is het de eerste keer dat je merrie drachtig is?
Henkjan schreef:lianne125 schreef:bij mijn merrie kon je het al aardig snel zien. die is nu bijna op de 200 dagen en is plofdik. en niet van het eten. wat er wel een beetje mee te maken heeft is dat ze al veulens gehad heeft. ook kon ik het aan haar gedrag heel goed zien. ze veranderde van sociale pony naar en ware bitch. alleen is dat niet echt een meetpunt omdat sommige niet in karakter veranderen.
Als merrie's veranderen, is het meestal andersom! TS, is het de eerste keer dat je merrie drachtig is?
ze heeft echt opeens losse achterbenen gekregen en met rijden ontzettend slaan naar het been. nee ze was heel lief ook naar andere paarden. nu valt ze ze echt aan. ze kan het alleen goed met mijn andere paard rooien.