Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Meestal is ze met een half uurtje tot max een uurtje weer fit.
. Airborn schreef:Ook mijn merrie kon ik vorigjaar afentoe echt merken dat ze last van haar buik had. Niet echt koliek, maar wel op randje van afentoe. Ik merkte dat ze er echt baad bij had om ff lekker in los zand te rollen dan. Blijkbaar draaide ze daarmee zelf het veulen zodat ze er minder last van had. Wel erg komisch gezicht trouwens, aangezien je dan soms als de merrie op de rug ligt het veulen ziet schoppen + dat ze een paar keer op de rug lag, met veullie duidelijk overdwars in de buik, en ze me aan keek van "help? en nu?" Met ff wat moeilijk doen was ze dan wel weer zo in de benen hoor, maar zag er erg komisch uit.

gelukkig is alles goed verlopen!
. Meestal heeft ze het in het weekend, daarna is het weer normaal. Nou weet ik dat zwangere vrouwen daar ook last van kunnen hebben (paard = geen mens maar toch") en kijk het gewoon rustig aan. Als ze echt slappe mest krijgt of koliekjes dan grijp ik in. Mijn merrie heeft echter sinds ik haar heb (5 jaar) geen koliek gehad dus hoop dat ik dat nu niet opeens hoef mee te maken. 
Ze vind zich echt de madame.