[TI] tinker al toe aan keuring?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bear95

tinker al toe aan keuring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-09 20:36

ik heb een tinker die nu 5 jaar is maar hij is net een 11/2 maand hengst af maar ze hebben bij de vorige eigenaar zijn manen eraf geknipt en hij is nog niet helemaal volgroeit maar wat vinden jullie? gewoon doen? of nog een jaartje wachten?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
alvast bedankt

Nuage

Re: tinker al toe aan keuring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 21:10

Het is een ruintje dus een keuring is echt alleen voor de leuke dag en de leuke ervaring neem ik aan. In dat geval zou ik nog een jaartje wachten. Maar kijk gewoon wat jij wilt ;) Je kunt ook in 2010 gaan en dan kijken of je in 2011 weer je resultaten kunt verbeteren. Net wat je leuk vind natuurlijk.

LecyTinker

Re: tinker al toe aan keuring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 21:13

je wil gewoon lekker deelnemen aan het hele tinkergebeuren.
Ik zou zeggen, zorg dat zijn maantjes netjes op 1 lijn zitten dan. Dat zijn staart mooi vol hangt en dat hij er voor de rest tip top verzorgt uitziet.
Je krijgt punten op uiterlijk, maar ook op presentatie en beweging. Dus omdat zijn manen eraf zijn wil nog niet zeggen dat hij helemaal keuring onwaardig is.
Als hij er netjes verzorgd uitziet en je hem leuk presenteerd kan je ne zo hard meedingen naar een hoge puntenscore als elke andere tinkereigenaar.