nakomelingen Arko III

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Gertrude

nakomelingen Arko III

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-09 08:58

Hello,
Is er iemand die nakomelingen heeft van Arko III. Ik had graag geweten of de veulentjes maat hebben vermits hijzelf niet super groot. Mijn merrie (Landor S x Corofino) is er drachtig van en moet in maart bevallen.
Graag foto'tjes indien jullie er hebben
groetjes

pheebs1992

Re: nakomelingen Arko III

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 12:11

een vriendin van me haar merrie moet tegen eind mei veulenen van Arko III, ze is ook heel benieuwd naar het veulen, haar merrie is een afstammeling van Non Stop. Ik denk dat er in deze streken nog maar weinig veulens van hem zullen rondlopen, aangezien hij (dacht ik) niet zoveel gedekt heeft tot hij bij Jos Lansink op stal kwam.

x

Gertrude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-09 12:17

pheebs1992 schreef:
een vriendin van me haar merrie moet tegen eind mei veulenen van Arko III, ze is ook heel benieuwd naar het veulen, haar merrie is een afstammeling van Non Stop. Ik denk dat er in deze streken nog maar weinig veulens van hem zullen rondlopen, aangezien hij (dacht ik) niet zoveel gedekt heeft tot hij bij Jos Lansink op stal kwam.

x

Hello,
Kan je een foto sturen wanneer het veulentje geboren is :)
Hij heeft inderdaad nog niet veel dekkingen gehad...de eerste veulentjes zijn van verleden jaar als ik mij niet vergis
Mijn vorig veulentje is van EC Berlin geweest en deze heeft een normale maat.
We zien dan wel