Lieve Egyptische arabier zoekt nieuw thuis

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marleen2ling

Lieve Egyptische arabier zoekt nieuw thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-09 20:40

Monsef Al Khaled.jpg

Lieve paardenbaasjes,

Ik ben een (bijna) 4 jarige Egyptische volbloed arabier (ongeveer 1.50) en ben op zoek naar een nieuw fijn thuis. Ik heb al best wat mee gemaakt in mijn korte leventje, maar gelukkig kan ik nu lekker mijzelf zijn, echter ik mis toch nog wat. Ik heb best wel een lijstje, maar streven is leven zeggen ze toch wel eens en ik vind dat ik het zeker wel verdient heb:

- Ik sta nu met 2 meiden in de wei, zij zijn elkaars beste maatje en ik ben echt een beetje dat derde wiel (koudbloeden he... zooo kil), nu zou ik toch ook wel graag een maatje willen hebben, een ruintje misschien?

- Ik zou graag zeker een paar uurtjes per dag buiten willen staan, met mijn nieuwe maat! Maar een warme stal op z'n tijd vind ik ook niet verkeerd.

- Ik wil nu wel een definitief huisje, waar ik kan aarden en waar ik een band met mijn paarden- en mensenmaat kan opbouwen.

Ik zal nog wel even het 1 en ander over mezelf vertellen, ik ben in april/ mei geruint (bij mijn vorige baasje), want daarvoor ben ik over een hek heen gesprongen en heb daarbij mijn schouder bezeerd, ik loop nu nog steeds een beetje kreupel, maar het gaat steeds beter, mijn botten zijn prima, alleen mijn banden en pezen hebben een knauw gehad, gelukkig doet het geen pijn meer. U begrijpt dat ik voor de sport momenteel niet zo geschikt ben, ik heb nog even de tijd nodig om te revalideren.

Ik ben nog niet zadelmak, maar alle andere manieren heb ik wel geleerd.

Verder ben ik vrij eigenzinnig en zeeeeer knap, maar ja.... daarvoor ben ik dan ook een egyptenaar! (mijn vader en moeder zijn ook op onderstaande site te bewonderen, volbloed met papieren)

Wil jij meer over me weten of graag een keer komen kijken? Ik ben echt de moeite waard hoor...
Reageer dan snel!

OK mijn baas wil ook nog wat kwijt, vooruit dan maar:

Monsef is echt een geweldig dier en hij verdient echt het allerbeste, ik kan beter zorgen dat hij een goed nieuw thuis krijgt dan dat ik zelf met hem aan de gang ga, ik heb daar niet genoeg tijd voor, ik heb namelijk nog 2 merries, zij verdienen ook mijn aandacht.
Hij staat nu de hele dag buiten, maar vindt een warm stalletje denk ik ook niet verkeerd, natuurlijk is het grootste gedeelte van de dag buiten zijn het fijnst.

Ik zoek echt een goed thuis voor hem, waar hij kan blijven, graag daarom serieuze reacties.

http://www.alkhaledfarm.com/horses/monc ... haled.html[url][/url]

Leo

Re: Lieve Egyptische arabier zoekt nieuw thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 14:11

Advertenties horen thuis op het gedeelte [EA] Eenmaal Andermaal. Omdat je nog onvoldoende posts hebt om te kunnen reageren in dit forum gedeelte, plaats ik hier een slotje.