Mijn moeder had gevraagd of ik zin had om gezellig daar eens heen te gaan, gewoon lekker rondkijken. Na enige twijfel toch toegestemd en mee gegaan. Stiekem heb ik altijd al de droom gehad om op de markt een shetlander hengstveulen te kopen. Maar ik dacht dat dat nooit werkelijkheid zou worden..
En dan loop je daar rond, paardjes kijken die overal lopen, langs de kraampjes sjokken enzo. En ja, ik kan het toch niet laten om die o zo lieve shetjes zomaar voorbij te lopen zonder even stil te staan..
Zo kwam ik in gesprek met een man die een paar shetland-veulens had staan. En ja.. dan kan je het al raden!
Die luitjes weten zo goed hoe ze op iemand in moeten praten.. Hij wees een veulen aan die een beetje tussen alle andere verstopt stond. Hij zei, leuk bont hengstje voor je! Ja, hij was inderdaad leuk
Hij noemde een bedrag waarvoor ik hem niet kon laten staan.. Eerst even gebeld naar de stal waar mijn 3-jarige stond of er plek was voor hem. Geen probleem, en zo was ik 5 minuten later een paardje rijker
De man was zo aardig om hem af te zetten op die stal. Onderweg bleef ik maar tegen mijn moeder zeggen, dat ik gewoon een shetland veulen had gekocht! Ik kon het niet geloven..
Hij was helemaal gezond, alleen heb ik er wel gelijk even een wormenkuur in gegooit, omdat hij wel een beetje een dik buikje had. Maar verder helemaal ok
En om deze knappe vent gaat het allemaal!

Snappen jullie dat ik voor dit schattige hoofdje ben gevallen?!

Iedere keer weer kom ik onder zn dikke vacht weer een nieuwe witte vlek tegen

Kennis making met de koeien

Ik denk dat hij dat kleurtje van zijn benen word

Zo lekker wollig vachtje

Hier kan je zien dat zn buikje beetje opgezet was, is nu gelukkig weg!

Met skippy, de speelbal

Heerlijk aan het genieten als ik hem aan het kriebelen ben

O, ik vind zijn 4 witte beentjes ook helemaal leuk

En, wat vinden jullie van mijn avontuur van de markt?
Hij is echt prachtig! Hoe "hoog" is hij eigenlijk? Nog gefeliciteerd trouwens en nog heel veel plezier met hem gewenst