Ik zat eens rond te neuzen op het forum en vroeg me af wie er nog meer een nakomeling heeft van de KWPN hengst El Corona?
En dan graag wat meer informatie erbij... hoe groot hij/zij is? wat voor karakter? gekke of leuke trekjes? of je er mee wedstrijd rijd of dat soort dingen...
En of iemand misschien ook wat meer informatie heeft over de hengst of eventueel foto's want er is maar weinig over hem te vinden vind ik.. waarschijnlijk omdat hij jammer genoeg niet zolang heeft geleefd.
Ik zelf heb een rechtstreekse nakomeling van El Corona.
Het is een Merrie nu van 17 jaar oud, nog energie genoeg

Ze is ongeveer 1.65 groot.
Ze heeft een apart karakter maar wel lief, heel ondeugend en soms zelfs een beetje brutaal, maar dat maakt der juist zo leuk vind ik!
Op stal wel gewoon lief en is altijd blij me weer te zien.
Ze heeft vroeger wel wedstrijden gelopen met de vorige eigenaar als het goed is op M niveau. Ik zelf rijd geen wedstrijden met haar.
Ik rij wel gewoon met der en af en toe een sprongetje vind ze ook erg leuk.
Buitenrijden alleen zonder andere paarden vind ze niets... veel protesteren, achteruitlopen, de lucht in, en als je denkt dat je der zo ver hebt onder omstandigheden heeft ze nog wel eens het idee om heel hard terug te rennen. Dus ik ga alleen met andere mee want dan is er niets aan de hand en is ze nergens bang voor of ik ga met der wandelen aan de hand dat gaat wel goed

Nou hoop dat ik van jullie ook wat hoor!!!
Oja en wat foto's zouden ook leuk zijn!! ik ga ook zo snel mogelijk er wat opzetten!!
Groetjes Stephanie