Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
21Patrick schreef:Ik ga ook zeker weten kijken, maar wilde toch jullie mening horen, jullie kennen de Jazzen en Gribaldi's beter dan ik!

Die mag je hier posten, waarschijnlijk twee zichtbaar en de rest in link. Om een foto te posten moet je de link naar de foto tussen [img]linkfoto[/img] zetten.
broadway schreef:Wow....daar noem je drie namen.....heerlijk om mee te werken, mits je ervaren bent om speels en doortastend maar tegelijk eerlijk en consequent te werken....dan heb ik het over de onstuimige nog te vormen types met een (nog)te korte halsje.....nog ietwat scheef.....vaak té enthousiast /speels !
Juist dat laatste moet je vast zien te houden ,dat maakt hun juist groots.....
De Jazz-kant is heel gevoelig voor te energierijk voer....wil vaak nierproblemen veroorzaken....ze hebben veel energie van zichzelf en kunnen hier vaak zelf moeilijk mee omgaan.....wat weer blessures kunnen geven als ze als een bom ontploffen.....vooraan blijven dus....werken !
Bewust rijden ,duidelijk zijn en speelsheid en werkwilligheid zien te behouden anders kan het moeilijk rijden worden !
Ik heb karakterpaarden gezien...SUPER !!!
Maar ook paarden die er totaal niet op lijken .....maar ook kapot gemaakte paarden ( psych/lich).....
Het zou fijn zijn als je wat foto's/film plaatst ,ben benieuwd.....