Nakomelingen van KWPN hengst Nassau.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jordy_

Nakomelingen van KWPN hengst Nassau.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-09 15:48

hoi,

Ik ben erg benieuwd naar de nakomelingen van Nassau van jullie bokkers :)
Ik had gereageerd op een oud topic, maar kreeg een PB van een Mod dat ze mijn bericht moesten verwijderen, dat ik wel een nieuw topic mocht openen. :j

Ik heb zelf een 4 jarige merrie van Nassau, het bijzondere is is dat het een pony is. De moeder was een C.
Het is een merrie die echt bijzonder beweegt en erg goed kan springen, super veel vermogen.
Ik heb haar nu net zadelmak gemaakt, ze heeft echt een supereerlijk karakter. Ook in de omgang, nieuwe dingen vind ze spannend maar wacht rustig af wat er gaat gebeuren, echt een superkarakter. :)

graag reageren met foto! Ik zou zelf ook nog even een foto maken van die van mij :)

Appieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 13:29

Hoi!

Ik rijd een vijfjarige Nassau en herken ook veel van wat je zegt!
Supereerlijk karakter, wil graag leren en werken en vind springen echt prachtig! :D
Hij heeft ook een mooie techniek, en voor de dressuur mooie ruime gangen.
Heb hier wel wat foto's van hem:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Benieuwd naar een foto van die van jou!

Jordy_

Re: Nakomelingen van KWPN hengst Nassau.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-09 13:45

Knap dier hoor! Nassau geeft veel vossen he als nakomelingen. Die van mij is een bruine.

Afbeelding

Afbeelding
5e keer ohz! :)

Unni

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 21:45

Ik heb een 8 jarige ruin van Nassau x Nocturn. Een bruine van 1.65 m. Hij is erg koel in de kop maar heeft zeker wel een eigen willetje.
Springen vindt hij helemaal geweldig en hij heeft er dan ook wel aanleg voor. Foto's staan in mijn profiel! ;)