Heey allemaal,
Mijn huurpony heet Twan en ik weet dat het moeilijk is om dingen te weten te komen over een manege pony die niet bij een stamboek is ingeschreven.
Maar als iemand weet wie zijn vorige eigenaar was ouders of wat dan ook ik wil graag zo veel mogelijk over hem te weten komen hier even wat informatie.
Naam: Twan(officiele naam spreek je uit als Toon weet niet precies hoe je dat schrijft)
Geslacht: Ruin
Kleur: Zwart donker bruin bij zijn buik bovenaan en rug is ie wat lichter.
Karakter: Ik vind zijn karakter wel een beetje op dat van een Merens lijken maar weet het niet zo goed op de site van de manege staat dit:
Hallo ik ben TWAN en ben pikzwart. Ik ben wat aan de stevige kant, maar dat betekent dat ik iedereen kan dragen. Ik vind het niet leuk om stil te staan, maar zodra ik mag lopen ben ik heel braaf en lief. In het begin had ik wat moeite met springen, maar dat gaat nu stukken beter. Natuurlijk wil ook ik altijd lekker geborsteld worden, maar hou er rekening mee dat ik niet goed stil kan staan, maar ik zal mijn best doen om braaf te zijn.
Nu wij lekker in het land staan vind ik het helemaal niet leuk om gescheiden te zijn van mijn vriendinnen. Af en toe probeer ik dan ook nog wel eens om in hun landje te komen.
Dat ik graag bix mag eten is ook algemeen bekend, want graag stop ik even mijn neus in een bix emmer van mijn mede stalgenoten. Waarom niet iedereen dat leuk vind snap ik niet want die emmers met bix staan daar toch open en bloot alleen voor mij?
Groetjes van Twan
Ik wil wel foto's doen alleen ik snap niet hoe dat moet dus als je foto's wil mail naar femkevanrees@hotmail.com