Verder nog gevraagd of de nakomelingen van itodina toevallig nog puntje hadden gehaald voor het prestatiepredikaat,maar helaas nog steeds 4 punten en heb 5 nodig,dus mijn hoop ligt op de hengst upperten,ondanks dat hij goedgekeurd is/was telt dat niet eens voor een puntjeomdat het na 94 of zo was.
Dus fokker gebeld of hij wat over de hengst wist,we weten nu wel dat hij naar amerika chicago is gegaan via een andere man,die we ook hebben gebeld,die heeft er aantal merrie's van zichzelf mee gedekt maar de hengst heeft ih totaal maar z'on 7 merrie's in nederland gedekt en daarna verkocht,hij heeft er nog aantal lopen met upperten bloed door de adertjes.
Was wel grote fokker,verwachte dit jaar 10 veulens

Maar verder kon hij me niet echt helpen over of hij nog wat gepresteerd heeft hij had nog wel eens brief en foto van ze gehad maar zxou het even aan zijn zoon veragen of die er wat van wist en zou dan bellen.
Kreeg gelijk wel keurmerrie van ramiro z*doruto aangeboden

Dus hoop daar wat van te horen en we zijn nog aan het emailen met nawpn over de hengst maar heeft tot nu toe geen succes helaas.
Want verder zijn er geen nakomelingen meer van haar die in sport lopen zijn allemaal alwat ouder.
groetjes n
ps wist niet zeker of dit bij fokkerij hoorde en anders zie ik 't wel.