Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xDaPhNex schreef:Citaat:Ik moet echt het verschil tussen horizontaal en verticaal leren. Ik bedoelde dus horizontaal. Maar volgens mij bedoelde jij dat ook
Volgens mij zei je het goed..
xDaPhNex schreef:Hallo allemaal,
Ik ben benieuwd wie van jullie met een springgefokte dressuur rijdt. Wat is je niveau en hoe verloopt dit in de training? Gaat het juist moeilijker of makkelijker?
Zijn er ook mensen die écht hoog rijden in de dressuur meet een springgefokt paard? Ben erg benieuwd.
Ik ben namelijk op zoek naar een nieuw paardje en nu klikt het met een springgefokte merrie van 4 jaar, echter ga ik zelf liever de dressuurring in.
Alvast bedankt voor de reacties!

Dus opzich is het wel te doen.Janine1990 schreef:Kijk eens naar Kigali? Die is ook springgefokt![]()
Een paard dat niet typisch de bouw van een springer heeft, zal het echt niet minder doen dan een dressuurgefokt paard...
Wanneer het paard een hele verticale hals heeft, wordt het wat lastiger, met name de oprichting die op een gegeven moment verlangd wordt...
(mabruk v. hemmingway) een volle broer van hem loopt in de springsport, maar van hemmingway komen veel fijne bewegers en zo zijn er heeel veel springpaarden waar je zeker! mee in de dressuursport kan presteren hoor!

. Hij kan zeker ver komen in de dressuur.