Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

En ponylief was toen al 14....mammaslamma schreef:mammaslamma volgens mij hebben jullie een pony die mijn dochter nog gereden heeft
mammaslamma schreef:mammaslamma schreef:mammaslamma volgens mij hebben jullie een pony die mijn dochter nog gereden heeft
Nee binc , is van mijn buurmeisje geweest , mijn dochter ging er mee springen en heeft ook nog de verkoopfoto's gemaakt
gem schreef:Qua "kinderpony" ben ik erg gecharmeerd van de Foresters van Stal Sulaatik. Braaf, welwillend, cool in het koppie, en echte allrounders.
Wij (vriendin en ik) hebben vorig jaar enkele pony's van deze stal voor hen beleerd, dus ik kan uit ervaring zeggen dat het echt superfijne, eerlijke, gezonde, kwaliteits-pony's zijn. Bij verkoop zijn ze echter pas 3,5 jaar (of jonger, maar dan natuurlijk nog onbeleerd), dus je zou ze na inrijden wel eerst zelf een tijdje "mee" moeten rijden voor je een kind van 10 jaar er zelf mee aan de gang kan laten gaan.
Valentino (idd wat NL zegt: veelzijdig) is van Stal Sulaatik, en komt dus vaak in de lijnen voor.