Heeft iemand ervaring met lessen bij Claudia de Borst???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zalamera

Heeft iemand ervaring met lessen bij Claudia de Borst???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-09 16:17

Hallo Allemaal,

Binnenkort wil ik naar Claudia de Borst (Soest) voor een proefles. Nu vroeg ik me af of er andere mensen zijn de al ervaring hebben met haar manier van lesgeven. Graag zou ik weten wat jullie ervan vinden.
Alvast Bedankt,

Sandra

happy2014

Re: Heeft iemand ervaring met lessen bij Claudia de Borst???

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 12:38

Ik heb een tijdje bij Claudia gelest. Vond het heel erg leuk en vond haar fijn les geven, wel heel veel theorie ook, dus goed opletten. Je krijgt een hoop info. Ik les nu ook bij iemand volgens de academische rijkunst. Maar het voordeel van Claudia vind ik dat het wel ook wedstsrijdgericht les is (als je dat wilt).

Ik ben zelf nu weer een beetje aan het kijken voor les, en twijfel om ook Claudia weer te laten komen. Nadeel is dat als ze bij mij op locatie komt, ik 75 euro (met de reiskosten erbij) kwijt ben voor een uurtje en dat vind ik toch wel erg duur..

Maar al met al was ik wel erg positief over haar.

aanleuning

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 19:49

Zalamera schreef:
Hallo Allemaal,

Binnenkort wil ik naar Claudia de Borst (Soest) voor een proefles. Nu vroeg ik me af of er andere mensen zijn de al ervaring hebben met haar manier van lesgeven. Graag zou ik weten wat jullie ervan vinden.
Alvast Bedankt,

Sandra

Goedenavond Sandra.

Het is wel even geleden je oproep.
Maar je kunt ook is ,bij Marktplaats over de ervaringen van de amazones lezen wat ze van de dressuurles vonden.
Ik heb zón zeven rijtechnische vragen per jaar op Marktplaats gezet.
Degene die het juiste antwoord weet ,ontvangt een gratis dressuurles van mij.
Veel succes verder.

Mvg Claudia de Borst.

Nickeltje

Re: Heeft iemand ervaring met lessen bij Claudia de Borst???

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 21:38

Dit topic heeft bijna anderhalf jaar stil gelegen.
Als TS in de tussentijd geen antwoord op haar vraag gekregen heeft en nu alsnog behoefte heeft aan nieuwe ervaringen, kan er een nieuw topic geopend worden.
Op dit oude topic een slotje.