Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

qt_shetties schreef:Longeren is een goed idee, wandelen doen we wel eens, lange teugels dat werkt gewoon niet samen, daar zou ik instructie bij moeten hebben, en daar heb ik momenteel geen geld voor.
Wat ik alleen zo jammer vind, en dit is geen excuus hoor, maar mijn pony maak je gewoon nergens blij mee, ze wil gewoon niets, dit is altijd al zo geweest. En ik kan wel streng zijn, maar ik heb er geen plezier in, als zij het ook niet heeft.
Ze doet nu ca. 1 keer per week warm lopen, en dan vrij springen. en ca om de week loopt ze 20 min in de longeerkraal.
Uiteraard is dit veel te weinig, daarom zoek ik ook hulp, en misschien iemand die haar ohz wil rijden.
Maja weer ontopic, is het ranstoen wat ze nu krijgt voldoende?
barbar schreef:ik zou de pony geen voordroog meer geven, maar wat ouder, stengelig hooi.
verder zit in een himalya liksteen eigenlijk alleen zout en weinig vitamines of in een verkeerde verhouding, als ik het goed heb kan je beter een rock liksteen nemen.
er heeft volgens mij wel een een onderzoek in de bit gestaan en hier op bokt is er ook wel eens over gesproken.
gekookte lijnzaad kan je ook zo geven, even kijken of je shet het zo opeet, dan hoef je geen krachtvoer meer te geven.
Dus we gaan de goede kant op