Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Citaat:Classificaties:
Drum Horse - Volledige registratie*- Stamboom moet tenminste 7/8 Gypsy Cob, Shire, Clydesdale en/of Fries bloed bevatten, met een minimum van 1/8 Gypsy Cob bloed. Het paard meet minimaal 1.62m. en voldoet aan alle fysieke eisen van het ras zoals in het Rasstandaard beschreven staan, inclusief overvloedig behang. De kleinste van de beide ouders mag niet kleiner zijn dan 1.52m. Volle Gypsy Cobs, Shires, Clydesdales of Friese paarden mogen niet geregistreerd worden als Drum Horse.

). Leuk om meer te lezen over wanneer je 't een Drumhorse mag noemen; dat wist ik niet. Wij weten niets van Gijs z'n verleden omdat we hem van een soort tussenhandelaar gekocht hebben, dus we hebben ook geen idee welk bloed er allemaal in zit.
) zijn in 2007 als span verkocht. Zegt dit iemand iets? KootMiraDrum schreef:Ik vinnem mooi hoor! Net zo'n soort kont als mijn Vannerman, Drum.
ElsB schreef:Hoi Janine,
Waren jullie in Wapse met de 2 Tinkers, waaronder die prachtige merrie waar Gijs zo verliefd op was?Wat Leuk om je hier te ontmoeten!