Ik had een vraag over het inschrijven bij een stamboek.
Ik heb namelijk een 4,5 jarige vosmerrie, met als afstamming Charon x Indorado. Ze is in duitsland gefokt, en is op de een of andere manier nog niet gechipt [zit wel paspoort en dekbewijs enzo bij, maar dan duits.] Hoe dat verder allemaal zit weet ik ook niet, maar wij hadden dus voor we haar kochten naar het KWPN gebeld, of je een paard met Charon als vader kwpn papier kan krijgen. Dat kon volgens hun wel, dus sinds juli is ze van ons. Met wat tegenslagen tussendoor, [op de 2e dag dat we haar hadden is ze enorm geschrokken en achterover geklapt na 't steigeren, bovenop een picknicktafel. Met als gevolg dat ze een wervel verschoven had en daardoor de spieren in haar nek totaal verkrampt werden. Inmiddels met hulp van DA en Chiropractor voor paarden is ze er weer helemaal bovenop.] Destijds durfde de DA haar niet te chippen omdat die nek haar al zo'n pijn deed, maar inmiddels zijn we er wel aan toe.
Nu is mijn vraag, hoe zit het verder met stamboek en papieren, waar kan ik haar evt inschrijven bij 't stamboek, zou ze naar een keuring oid kunnen? Ik heb er dus echt 0.0 verstand van, dus iemand die de tijd wil nemen om het mij uit te leggen zou ik erg dankbaar zijn
Liefs!