Nakomelingen Pierrot (Concorde)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

replaym

Nakomelingen Pierrot (Concorde)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-09 19:28

Zijn er nog mensen met een Pierrot nakomeling? Ik heb zelf een vierjarige Pierrot x Colino. :D

Grooms

Re: Nakomelingen Pierrot (Concorde)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 15:31

Wij hebben een 2-jarige Pierrot x Ladalco! Wat is zijn/haar karakter?

replaym

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-09 21:25

Alanza is nogal een pittige tante. Op stal is ze ontzettend lief, maar met rijden is ze nogal heet.
Hoe is jullie Pierrot?

TJolieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 08:42

Ik heb een tweejarige merrie Pierrot x Hamlet. Superlief dier inmiddels, heeft wel veel tijd nodig om nieuwe dingen te accepteren. Ook een pittig ding, bazige dame in de wei.

replaym

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-09 12:10

TJolieke schreef:
Ik heb een tweejarige merrie Pierrot x Hamlet. Superlief dier inmiddels, heeft wel veel tijd nodig om nieuwe dingen te accepteren. Ook een pittig ding, bazige dame in de wei.

Leuk paard. Heeft ze ook al een keer te koop gestaan? Ze komt me namelijk bekend voor ;) !

TJolieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 14:35

Is nog steeds te koop, alleen wil ik nu liefst even wachten tot ze gekeurd en evt. zadelmak is.
Maar als er zich iemand meldt met een heel fijne plek voor haar dan zeg ik niet meteen nee.

replaym

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-09 00:05

deejzie schreef:
deejzie

Hoe is jullie Pierrot kwa karakter?

LovesHerPony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 13:53

De Pierrot staat aan de anderen kant van ons dorp. Ik heb de hengst in het echt mogen zien en ook een hoop veulens en wat ouderen nakomelingen. Het schijnt dat zijn nakomelingen het best goed doen in de springsport. De veulentjes waren trouwens heel braaf. Je kon ze zo aaien en ze gaven geen kik.

Ik heb zelf niet voor deze hengst gekozen, aangezien hij niet mooi aansloot op mijn merrie.

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 17:39

Ondanks dat het topic heel erg oud is wilde ik toch even reageren.

Hier hebben we sinds oktober ook een nakomeling van Pierrot op stal staan. In de omgang het aller liefste en sociaalste paard dat ik mij maar kan bedenken. Onder het zadel helaas erg snel gestrest, vooral bij dingen die hij nog niet (zo goed) kent. Verder schrikt hij bijna niet, zelfs niet met al het kabaal van de wind van afgelopen dagen. Echter als je met hem in het bos bent en een ander paard schrikt, gaat hij er nog 2x zo hard vandoor.

xtvax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 14:18

Ik heb sinds 2 weken een 5 jarige Pierrot. Bij de vorige eigenaresse scheen hij behoorlijk lastig te zijn en viel zij er steeds af. Nu 2 weken in mijn bezit en moet zeggen dat hij nog geen stap verkeerd heeft gezet. Hij had (als het goed is) nog nooit een sprong onder het zadel gemaakt en hij loopt nu al een mini parcoursje rond... alles zonder forceren en dwang. Kan dus niet anders zeggen dan dat hij een meewerkend karakter heeft. Wel veel pit erin.

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 14:37

Leuk! Ben benieuwd hoe jou Pierrot er uit ziet. Ik zal ook eens kijken of ik een foto kan uploaden van die van ons.