Friezen op Kerstjumping Mechelen!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

horseyfries

Friezen op Kerstjumping Mechelen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-09 17:54

Friezen tijdens de Kerst Jumping te Mechelen.

Tussen Kerst en Nieuw staat de Mechelse Nekkerhal weer helemaal in het teken van de paardensport.
Vlaanderens Jumping Mechelen viert dit jaar zijn 29ste verjaardag.
Ze gaan van start op zaterdag 26 tot en met woensdag 30 december met de 3 wereldbekers Dressuur, Mennen en Jumping, de CSI2*, de CSIJ-A en verscheidene nationale en regionale wedstrijden.

Peter Spahn zal met zijn hengst Anders 451 op zaterdag morgen 26/12 deelnemen aan de Grand Prix dressuur wedstrijd en op dinsdag avond 29 december geeft hij, samen met Wendy Broeren-Fetse H (ZZ licht) en Ykje Baron-Wiecher/Gerben (ZZ licht), een spetterende show. Vervolgens zal Jacques Poppen (Wereldkampioen Aangepast Mennen) met zijn Fries Nienke dan een spiegelparcours rijden tegen Johan Verswalm met zijn warmbloed (= Belgisch Kampioen enkelspan paard)
Spanning en sensatie verzekerd !

Op zaterdag middag 26/12 rijdt Isabeau Huyghe met haar Fries Walter van Ravensbos (Ritse x Marko) de finale rijden van de VLP-LRV Jeugdcup Dressuur.

Meer info : http://www.jumping-mechelen.com

Zie voor foto's www.bsfp.be

Het zou natuurlijk heel gaaf zijn als er ontzettend veel Friezenliefhebbers waren om de zwarte parels aan te moedigen!

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 15:14

ik ga kijken of ik mijn vriend mee krijg maar dan kom ik zeker kijken

horseyfries

Re: Friezen op Kerstjumping Mechelen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-09 16:08

Het wordt nog mooier dinsdagavond want niet Ykje Baron zal meerijden, maar Michal Rapcewicz (Olympisch ruiter) met de Friese stermerrie Annichje fan Bokkum zal naast Peter Spahn met Anders en Wendy Broeren te zien zijn!