Gezocht namekomelingen van Slawoj

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

chimello

Gezocht namekomelingen van Slawoj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-09 01:30

Ik ben nu 8 maanden in het bezit van een quarab merrietje, waarschijnlijk een dochter van Slawoj. Zover ik heb kunnen achterhalen gaat het om een Endurance Arabier schimmel hengst uit België. Ik wil contact met de eigenaar van Slawoj op gaan nemen, maar ik vroeg me af of andere bokkers niet toevallig foto's hebben van zijn nakomelingen.
Ik weet alleen de naam van de vader, en niet van de moeder, dus ik zit met een hoop gokwerk.

Helaas kan ik niet aan meer informatie komen aangezien mijn meisje verwaarloosd werd door de oude eigenaar. Ik heb haar dan ook voor een spotprijs gekocht, als investering, maar omdat ze nu goed gegroeid is blijft ze toch fijn bij mij thuis. Dus, iedere informatie over eventuele half zusjes en broertjes is van harte welkom.

Inn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 13:08

Ik ken Slawoj en Annie de eigenaar van endurance wedstrijden.
Als je haar emailadres wilt geef dan maar een seintje dan pb ik het wel ik denk niet dat ze bezwaar zal hebben en blij zal zijn om iets over een nakommeling van haar hengst te horen. Als het een dochter is van Slawoj zal Annie wel herinneren of hij ooit een Quarter gedekt heeft, denk ik.
Trouwens op dit forum http://endurancebnl.forum2go.nl/ kan je haar zelf vinden alsook enkele foto's van nakomelingen van Slawoj. Je moet wel inloggen om berichten te lezen.
Hoe oud is ze en wat zijn je plannen met haar?

chimello

Re: Gezocht namekomelingen van Slawoj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-09 17:18

heb je een pbtje gestuurd :]