[TI] Animo voor officieel dressuur bij tinkerdagen Voorne-Putten?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

cannie

Animo voor officieel dressuur bij tinkerdagen Voorne-Putten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-09 19:44

Zoals velen (hopen we) weten zijn wij bezig met het organiseren van tinkerdagen in Augustus 2010 in de omgeving van Voorne-Putten. We hebben al een hoop positieve reacties en de eerste stappen zijn al gezet. Het voorlopige programma is bekend en de website is online. zie http://www.everyoneweb.com/tinkerdagenvp/ en http://tinkerdagenvp.hyves.nl/

Nu waren we van plan om ook een officiele dressuurwedstrijd te organiseren, maar we twijfelen of er voldoende tinkerruiters zijn die officieel starten. Omdat officiële wedstrijden meer organisatische aspecten en ook hoger kosten met zich meebregen willen we zeker weten dat er voor dit onderdeel voldoende animo is, voor we verder gaan met het regelen hiervan.

Vandaar de vraag:
Is er voldoende animo voor een officiële dresuurwedstrijd bij de tinkerdagen in Voorne-Putten??
en zouden de je (als officiële ruiter) ook meestarten als er alleen onderlingen wedstrijdjes worden gereden?

_Patrick_

Re: Animo voor officieel dressuur bij tinkerdagen Voorne-Putten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 20:39

Ik persoonlijk denk dat de officiele ruiter niet voor een niet knhs proef rijden.
Ik zou dat persoonlijk niet doen,als je zelf knhs wedstrijden start dan zou ik niet snel een niet knhs wedstrijd starten.

Nog een paar jaar dan doe ik mee met Patrick.

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 20:39

Als er alleen onderling gereden wordt, zou ik iig niet komen :n Dus als het officieel kan, graag!

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 23:32

Hier gaan we ook enkel maar voor Officieel.
Maar voor mij zou dat ook denk niet zo goed uitkomen.
Want dat houd in zaterdag wedstrijden zondag keuring als ik het goed begrijp

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 09:13

je kan haar gewoon stallen. voor een nachtje. maar ligt eraan zit je bij het ICS(zondag) of NSvT(zaterdag)

starjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 12:21

Hoop tegen die tijd ook te gaan starten als alles goed gaat :+
Dus nog wel even onder voorbehoud ;)
Maar ben zeker in voor officieel. }>

En mocht ik nog niet officieel gestart zijn tegen die tijd dan ben ik ook in voor onderling hoor :o

cannie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-09 19:02

Bedankt voor jullie reacties!!!! Hier kunnen we wat mee. Ik hoop dat het gaat lukken om officieel dressuur te organiseren, maar we hebben echt voldoende deelnemers nodig. Maar het ziet er al goed uit.
Nog meer officiële ruiters?

@ Whis_Serada: Dressuur is inderdaad zaterdag, maar keuringen zaterdag en zondag. Het ligt er dus aan bij welk stamboek je wil. Zoals momo_lover al schreef kan je eventueel ook bij ons overnachten en gelukkig zijn er zaterdagmiddag ook nog een hoop leuke dingen te doen :P .

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 19:11

Jammer dat er op de keuringen(NSvT)geen jonge hengsten aangeboden kunnen worden.
Anders had ik met Patrick gekomen,maar kom denk zo ie zo wel kijken.