Hier een paar foto's van de mijne, zou leuk zijn als meer mensen zich bij dit topic aansluiten ook omdat ik benieuwd ben hoe de jonge tygo's het doen!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Chilly schreef:Waarom verkoop je het veulen Eilander?? Is die van jou vroeg of juist laat rijp denk je..

Chilly schreef:Oke, ja daar heb je zeker gelijk in. Hoe is t karakter van jou tygo? Waarom heb je in eerste instantie voor deze hengst gekozen om te fokken?

Die van mij is wel 1.75 maar ook ouder dan die van jou. Is die van jou helemaal zwart? Die van mij haar beenwerk is het minste eigenlijk. Achter iets koehakkig wat volgens mijn hoefsmid helemaal niet erg is met die grote paarden en heeft een draaibeen (welke nog heel goed gecorrigeerd kan worden want hoef is niet goed afgesleten)
Chilly schreef:Oke, ben ik niet de enige dus. Staat wel recht erop verder maar iets koehakkig (volgens mijn smid niet zo erg en zie je dat veel vaker bij zulke grote paarden) erg lange, slungelige achterbenen ook. Gelukkig kan het nog goed worden bekapt. Vroeg me af of ze dan wel in het stamboek worden opgenomen??

) Lante schreef:Met een sabelbenig achterbeen worden ze wel opgenomen, maar als je ze voor ster wilt hebben dan is het wel minder natuurlijk. Als ze ook een ingestoken pijp hebben worden ze niet opgenomen volgens mij. (sorry, heb geen Tygo, maar was even benieuwd naar foto's van nakomelingen)
eilander schreef:Lante schreef:Met een sabelbenig achterbeen worden ze wel opgenomen, maar als je ze voor ster wilt hebben dan is het wel minder natuurlijk. Als ze ook een ingestoken pijp hebben worden ze niet opgenomen volgens mij. (sorry, heb geen Tygo, maar was even benieuwd naar foto's van nakomelingen)
Niet mee dekken!!!
Ik doe het niet weer.
Ze vallen mij nog niet mee.