Aangezien ook El Passo inmiddels van zijn mama is gescheiden werd het tijd voor nieuwe foto's! El Passo zit super in zijn vel en laat zijn talenten elke dag weer zien! Hij beweegt met een erg sterk achterbeen en veel stiek. Zijn moeder is een prok elite merrie v. Jazz, zijn oma is de keur preferente Chronos merrie Odette waar wij de hengst Bravour (aangewezen KWPN) uit hebben gefokt.
El Passo staat te koop. (voor meer info PB!) Ben benieuwd wat jullie van hem vinden!
Frenka
Geplaatst: 26-10-09 17:34
Leuke foto's, maar in t echt is 'Black Beauty' toch knapper
Graag wat meer info over het veulen + vraagprijs. Graag ook info via pb over de moeder (eventuele prestaties onder het zadel?) en eventueel over reeds eerder gefokte veulens uit deze moeder.
Doe ik ook niet hoor, een paard moet je toch in het echt bekijken. Te lang in de rug is hij namelijk echt niet
Tja foto's e en zeker bij die jonkies in beweging. Succes met de verkoop
PieterBel
Geplaatst: 04-11-09 17:03
Leuk beestje maar volgens mij kunnen die foto's (fotoshoot Sjoert) beter. Hij komt hier niet heel voordelig op uit volgens mij. Die van je vos (DiCaprio) waren erg mooi, daar ben ik helemaal weg van. Erg cool beest. Deze ben je zo kwijt, hij heeft zijn afstamming, kleur en geslacht mee