Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
JoyCiej007 schreef:Dat klopt, is inderdaad een liptatoeage van in het NSPS stamboek geregistreerde shetten.
Uit hoeveel cijfers van nummer bestaat weet ik niet. Maar heb je er geen paspoort, papieren en afstamming enzo bij dan? Anders zou je ook het NSPS kunnen bellen, en op die manier kunnen proberen meer te weten te komen over je pony.
Onze merrie heeft ook een liptatoeage, zij is echter 'nog maar' 10, dat is dus nog niet zo héel lang geleden dat er nog liptatoeages werden gezet.
kathe_blanco schreef:JoyCiej007 schreef:Dat klopt, is inderdaad een liptatoeage van in het NSPS stamboek geregistreerde shetten.
Uit hoeveel cijfers van nummer bestaat weet ik niet. Maar heb je er geen paspoort, papieren en afstamming enzo bij dan? Anders zou je ook het NSPS kunnen bellen, en op die manier kunnen proberen meer te weten te komen over je pony.
Onze merrie heeft ook een liptatoeage, zij is echter 'nog maar' 10, dat is dus nog niet zo héel lang geleden dat er nog liptatoeages werden gezet.
ik heb geen idee waar zijn papieren zijn hij komt bij jan cazemier vandaan toen ie nog maar 5 was en me moeder weet het ook niet en me nicht waar van ie geweest is ook niet.en aan me oma kan ik het niet vragen
Nu heeft hij een mooie stamboeknaam en bekende ouders