verkoop van ponies

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LucyB

verkoop van ponies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 15:29

Ik heb een kleine merrie te koop [EA-TK-PP] luxe kleine merrie ,
maar er komen totaal geen reacties op (ze staat ook op mp/speurders). Ik krijg geen vragen, geen boden (zelfs geen schandalig lage :+ ). Weet iemand hoe dit zit ? Doe ik iets verkeerd of ligt de paardenmarkt gewoon op zijn kont... Ik verkoop normaal geen paarden dus ik heb echt geen idee :o?
Groetjes,Yvonne

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 15:31

Ik denk dat het komt omdat je in duitsland woont ...

Ik vind het eccht een ontzettend leuk ding maar ben niet berijd om naar duitsland te rijden dan zoek ik het
iets dichterbij..

LucyB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 15:33

Zou kunnen, maar voor de noordelijke provincies valt de afstand best wel mee-ik woon zo'n 30 minuten over de grens.
Tja, verhuizen ga ik niet weer doen hihi

ArabicQueen

Re: verkoop van ponies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 15:34

Hihi nee dat begrijp ik !

Maar het was zn idee.. :P Ook ligt de paardenmarkt een beetje stil hoor daar niet van..

sjaakiekira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 15:34

De paardenmarkt ligt ook op zijn gat. En misschien ook, omdat het allemaal duits is. Misschien kan je haar beter te koop zetten op een duitse site, succes! ;)

LucyB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 15:35

ArabicQueen, heb even routenet geraadpleegd - je bent enkele reis 263 km bij me vandaan-dat is inderdaad erg ver....

Barvrouwke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 15:36

Nette foto's, daar ligt het niet aan. Duidelijke omschrijving, het enige wat ik mis is, maar misschien is dat omdat ik er niets vanaf weet, er is met duits bloed gefokt, hebben we daar wat aan in nederland? Is het een algemeen stamboek ofzo? Moeten er dingen overgezet worden naar een nederlands register. Denk aan papieren en paspoort? Zoja, misschien kun je aanbieden dat je dat regelt?

LucyB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 15:41

Ik zou, als ze bij me bleef, haar inschrijven bij het NMPRS-dat is op zich heel simpel. Voor het ongeboren veulen moet de dekbon na de geboorte naar het Duitse stamboek gestuurd worden voor de papieren. Ik zou dat best wel willen regelen voor een potentiele koper.
Het zou kunnen dat dat Duitse afschrikt.

GreaseMonkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 15:51

Ik heb niet heel veel verstand van pony's van dit formaat, maar ik denk dat het de combi is tussen stokmaat, vraagprijs en mate van africhting... Ik vind persoonlijk de vraagprijs aan de hoge kant, en bovendien zijn er maar weinig ruiters die een net aangereden pony kunnen doorrijden die bovendien ook nog met enig fatsoen op haar passen... Over het algemeen zijn mensen die een pony van dit formaat zoeken op zoek naar een kinderpony of een grasmaaier... voor een grasmaaier is ze te duur en voor een kinderpony te onervaren...

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 16:24

Ik vind het een erg leuke en mooie pony duidelijke omschrijving.
Maar ik zou afhaken op de vraagprijs en de afstand.
Prachtige hoogte als kinderpony echt zonde dat ze niet doorgereden is.

shetlandfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 18:05

Ik zou gelijk al afhaken op de vraagprijs. Naar mijn inziens veels te hoog. Ook de afstand is een minpunt.
Gezien de hoge prijs zoek ik dan liever een pony dichter in de buurt.

Er is niks speciaals aan de merrie waarvoor ik zo'n lange afstand zou gaan rijden. Te onervaren als kinderpony, te duur als grasmaaier, en als fokmerrie voor in Nederland niet interessant.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 20:32

we zijn momenteel veel met verschillende duitsers bezig met ponyverkoop. ik zal je merrie aan een paar laten zien, wie weet spreekt ze hun wel aan.

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 21:19

ik heb haar te koop zien staan, het is op zich een leuke merrie en geen afstand zou me te groot zijn als ik helemaal wég van haar was, ze spreekt me niet zo aan eigenlijk, kleur, en niet veel manen enzo, sorry :o

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 23:22

Hele mooie merrie maar ik vind de prijs te hoog voor hoe de markt is momenteel. Ze is daarnaast ook geen aparte kleur. Hoogte en leeftijd zijn wel goed. Het zal niet helpen dat ze zo ver wegstaat ;)

Ja de markt ligt idd op zn kont...

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 23:47

ik vind die prijs helemaal zo gek nog niet? Interessant qua bloedlijnen (nieuw bloed) voor NMPRS, leuke maat voor voor de wagen.... Heb alleen niks nodig ;)

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 07:37

Ik vind het een erg leuke merrie. Een groot probleem is wel dat je haar nu te koop hebt staan, in de tijd van het jaar waarin er heel veel pony's te koop worden gezet wegens aantocht van de winter. Hierdoor dalen de prijzen enorm, en het aanbod is enorm veel groter dan de vraag. De prijs is naar mijn idee ook wel een beetje veel, gezien het feit dat ze nog niet doorgereden enzo is. Verder is het een leuke, mooie pony, mooie maat ook!