Het gaat om deze merrie

Ze is 1m67 en vrij koel van karakter.
En een tikkeltje flegmatiek, redelijk korte rug en hals.
Ben benieuwd
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

liliputter schreef:Waarom LL??? Roep geen hengst zonder dat je erbij aangeeft waarom. Anders heeft de TS er nog niks aan.
Wat zijn je verbeter en minpunten bij de merrie, wat wil je behouden en welke richting wil je op? Welke predikaten heeft de merrie enz...
dus neemt ook mijn reactie niet serieus. maar ben wel benieuwd welke voorstellen er langs komen 
Rambobo schreef:Ik zou voor een goede opwaarts gebouwde hengst gaan met lengte in de hals en een schuine schouder.
Voor een Jazz zoon zoals Universeel zou ik met jou merrie niet zo snel een keuze maken ivm de halslengte/vorm.
Junior STV vind ik persoonlijk beter passen
petraaken schreef:Rambobo schreef:Ik zou voor een goede opwaarts gebouwde hengst gaan met lengte in de hals en een schuine schouder.
Voor een Jazz zoon zoals Universeel zou ik met jou merrie niet zo snel een keuze maken ivm de halslengte/vorm.
Junior STV vind ik persoonlijk beter passen
Helaas zit je met het feit dat die karakters niet zo braafjes en simpel zijn. Verder heb ik maar weinig mooie nakomelingen van Junior gezien.