Afstammelingen van TINA

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Gamble82

Afstammelingen van TINA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-09 14:34

Hallo, onze merrie Tina vader Octaaf is inmiddels al meer dan 10 jaar geleden overleden. Toch zou ik graag een aantal afstammelingen van haar terug willen vinden en dan voornamelijk, Jessica donkerbruine merrie van Schalkhaar, Nick een bruine ruin van Esteban en een vos merrie Ostia, vader Juventus. Voor de leeftijden ga ik straks even zoeken in mijn fotoalbums, maar dit is al zeker 10 jaar terug in de tijd. Deze zijn bij ons op stal gefokt en zou het erg leuk vinden om deze paarden eens terug te zien al is het maar op foto.
Ik heb al gekeken op horsetelex.nl en kan alleen Jessica daar terug vinden, maar ook geen verdere gegevens. Wie kan mij verder op weg helpen of me vertellen waar deze 3 en misschien nog de rest van de veulens van deze merrie zijn gebleven?
Ik ben vooral heel erg nieuwsgierig naar Ostia, zij is redelijk klein gebleven denk rond de 1.60, heeft een piephak gehad en is daar geloof ik ook aan geopereerd, ik weet verder maar vrij weinig meer, zou het nog wel aan iemand kunnen vragen, maar krijg er geen eerlijk antwoord op, hele verhaal wil ik best uitleggen, maar alleen via PB.
Ik ga proberen of ik wat foto's van deze paarden kan inscannen deze week.

Thanks alvast

Edit : Extra info erbij gezet.