Ben benieuwd of er meer mensen zin hebben om hun belevenissen met hun Casantos te delen! Zelf heb ik een 2,5 jarige hengst en een veulen op komst van hem.
rhaps
Geplaatst: 16-10-09 16:35
Ik heb ook een 2,5 jarige hengst van Casantos (na vandaag ruin )
judenjul
Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-09 13:52
Bij mijn hengst was het ruinen op het land niet gelukt, die..... trok zijn ballen op. Hij staat nu nog op het land, zodra de hengsten binnen komen geef ik hem nog een paar weken en dan gaat hij naar de kliniek. Is jou Casantos een beetje aan de maat?
sam_antha
Geplaatst: 26-10-09 16:43
Dit is mijn 3½jarige Casantos. Hij is nu zo'n 1.70m hoog (van de week gaan we meten) en ik hoop dat hij niet te veel meer in de hoogte gaat groeien Hebben jullie nog foto's?
Zijn naam is inmiddels van Brescia wel omgedoopt naar Brescio, maakt het iets mannelijker
judenjul
Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-09 15:31
Hier mijn Casantos, deze foto's zijn afgelopen zomer gemaakt. Ze staan nu nog op het land, als ze binnen komen gaan we de meetlat ernaast houden. Ik denk dat hij nu rond de 1.60m zit, dus hij mag nog wel even groeien.
Dat valt idd mee als je hem zelf 1.60 had geschat Mijne moet nog steeds echt gemeten worden maar die haalt de 1.70 meter sowieso wel. Weet niet of hij echt een uitschieter is kwa hoogte?
ainty
Geplaatst: 28-11-09 19:38
ik heb dit jaar een hengstveulen gekregen van Casantos, uit een Elite merrie van Burggraaf. Ericantos VDB was 2e in Veghel op de CK. Heb hem nu in de opfok lopen.
heb wel foto's maar die staan niet op de pc. kijk bij http://www.oypo.nl dan pagina 5 rij 13, de laatste 3 foto's en rij 14 de eerste 5 foto's. weet nl niet hoe ik ze eraf kan krijgen. hier was ericantos net 4 weken oud.
Je gaf nu de algemene link van Oypo. Ik denk dat ik de link van jouw album op Oypo dan moet hebben
ainty
Geplaatst: 30-11-09 20:08
kan helaas de foto's niet plaatsen, zijn te klein om in het album te zetten, en beveiligd door de fotograaf. helaas
judenjul
Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-09 13:42
Mijn hengst is geen hengst meer. Ben wel apenootjes trots op hem. Behalve voor de veulenkeuring had hij nooit op de trailer gestaan. Hij liep er heen en terug zo in, onderweg heb ik hem niet gevoeld, braaf dier. Alles is goed gegaan, nu mag hij lekker nog even doorgroeien en van de zomer maar een keertje beleren.