ik wil al een lange tij heel graag een eigen haflinger!
ik kan ong. 100 euro p.m. kwijt voor alles dan kan ik hem gratis op een weitje zetten maar kuil,voer enz. enz. moeten allemaal in die 100 euro!
is dat genoeg
thanx Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
thanx kiwi1990 schreef:Nee, dat is niet genoeg.
Naast voer heb je ook nog andere regelmatige kosten.
Denk aan hoefsmid, wormenkuur, paardentandarts etc.
En al zou je het dan kwijt kunnen, als je paard dan een keer een dierenarts nodig heef kan je die niet betalen.
Je zou eventueel wel op zoek kunnen gaan naar een leuke verzorgpony. Dan ben je ook niet verantwoordelijk voor die kosten. Vaak alleen een kleine bijdrage per maand.
amybartje schreef:dat zou ik heel graag willen maar hier in de buurt is er echt niets (behalve een manege maar daar kun je niet iedere dag rijden/verzorgen!

amybartje schreef:kiwi1990 schreef:Nee, dat is niet genoeg.
Naast voer heb je ook nog andere regelmatige kosten.
Denk aan hoefsmid, wormenkuur, paardentandarts etc.
En al zou je het dan kwijt kunnen, als je paard dan een keer een dierenarts nodig heef kan je die niet betalen.
Je zou eventueel wel op zoek kunnen gaan naar een leuke verzorgpony. Dan ben je ook niet verantwoordelijk voor die kosten. Vaak alleen een kleine bijdrage per maand.
dat zou ik heel graag willen maar hier in de buurt is er echt niets (behalve een manege maar daar kun je niet iedere dag rijden/verzorgen!