Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
:
Seppe schreef:Het is omdat ik nu zo'n goed veulen heb, dat ik er wel aan denk om hem in te schrijven.
Als hij niet verkocht wordt, en hij dus hier blijft, denk ik niet dat de kans groot is dat hij op die futurity zal aantreden.
Het is dus een beetje koffiedik kijken of hij nu verkocht wordt of niet.
catalyst1 schreef:He,dit is interessant.Ik als nieuwkomer met dit jaar mijn eerste veulentje,weet hier nog helemaal niks van.Ben al blij dat ik de registratie rond heb gekregen.Heb nu dus een super reining veulen.Waar moet ik dan allemaal aan denken en evt voor inschrijven?
quarterH schreef:gefeliciteerd Anika!ga jij trouwens niet naar kreuth? heb je daar niks lopen?
radoszin schreef:Ik heb ook een vraag misschien dat jullie mij ook een antwoord kunnen geven .
Geldt dit alleen voor veulens van 2009 , ik heb een Footworks Finest van 2008 , had ik die dan ook al moeten in betalen ?
Want die gaat volgend jaar naar Bernard Fonck in training .
En nog een vraag , degene die de futurity lopen daar moet toch ook de hengst ( vader ) van ingeschreven staan of is dat niet ?
Mag elke quarer met de futurity meedoen ?
dunnonomore schreef:radoszin schreef:Ik heb ook een vraag misschien dat jullie mij ook een antwoord kunnen geven .
Geldt dit alleen voor veulens van 2009 , ik heb een Footworks Finest van 2008 , had ik die dan ook al moeten in betalen ?
Want die gaat volgend jaar naar Bernard Fonck in training .
En nog een vraag , degene die de futurity lopen daar moet toch ook de hengst ( vader ) van ingeschreven staan of is dat niet ?
Mag elke quarer met de futurity meedoen ?
@Radoszin: Hoezo gaat ie in training? Hij staat toch te koop??