Mijn shet gaf ik eerst steeds een pavokoek (half of 1/4) als 'lekker' elke dag na gedane arbeid. Echter, mijn shetje had nogal last van jeuken en ben ik er mee gestopt omdat ik had gelezen over suikers. Maar ik vind het zo sneu dat ik haar niets kan geven na gedane arbied. Mijn grote krijgt elke dag een halve schep muesli voor de 'lekker' na gedane arbeid en ik zou dat ook zo graag bij mijn shetje willen doen.
Nu mijn vraag; wat kan ik het beste aan haar geven, waar niet veel in zit?? Pavokoeken dacht ik dat die goed waren, maar daar twijfel ik nog gewoon aan. Misschien dat ik beter haar een kwart/halve appel kan geven? Of peen? Of iets? Iemand een idee?
Alvast bedankt

) Een wortel, appel, gedroogd stukje brood of een klein handje muesli kan IMO écht geen kwaad.

Uit elkaar halen betekend weer een gestresste en gefrustreerde grote vos... Momenteel staat die alweer flink te stressen en pony erbij weg halen zal het alleen maar erger maken. Ik ga vanmiddag eens rondkjiken voor iets dat ik kan gebruiken om kuil te voeren aan de grote, en de kleine er niet bij kan. Misschien een soort van grote ophang voerbak?? Al zijn die niet zo groot natuurlijk....