ik heb een nakomeling van Baxter ik heb het idee dat er niet zo veel nakomelingen zijn van hengst baxter dus niet veel is gebruikt voor de dekdienst hier in nederland weet iemand dat? Vroeger was hij van Irish Tinker stable uit Ees Nu verkocht al een tijdje naar Denemarken. Graag zou ik in contact willen komen met eigenaren . of dingen uit te wisselen over baxter nakomeling wat is het karakter? stokmaat? leeftijd? misschien leuke foto?
bedankt voor het lezen
vr gr marian
snowdon
Geplaatst: 30-09-09 20:38
Ik weet nog een Baxter dochter bij bokker 'kuzznathalie'
Dribbelkont
Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-09 23:41
dankje wel!
kuzznathalie
Geplaatst: 05-10-09 16:11
Ja dat klopt.. Zoe is een halfzusje van Balou Maar volgens mij wist je dat al van een eerder topic?
Dribbelkont
Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-09 16:15
ja klopt ben benieuwd hoe je baxter nakomeling op het moment is via pb als je het leuk vindt kan ik je mijn msn adres geven? laat maar weten of je het leuk vindt? ik zou het wel ergleuk vinden fotos uit te wisselen
haha wel grappig want als je naar deze alle 3 kijkt dan lijken ze kwa bouw wel op elkaar! *Ik rijdt heel veel met de mijne dus die is erg gespierd:P hihi*
ik rij momenteel niet want zit al 6 weken in gips en moet nog 6 weken en dan nog leren arm weer gebruiken en kracht terug krijgen. heb bovenarm dwarsdoor snik....