Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jeanine84 schreef:Eerste wat ik dacht was 'in de auto'haha zag dat laatst een keer bij animal planet, beestje sprong zelf in de achterbak!
S__L schreef:Geen stobalen doen. Straks gaan ze schuiven en komt dat tegen het veulentje aan. Kan je niet een schot maken zodat hij maar de helft van de trailer heeft bijvoorbeeld?
fjordnina schreef:Als je er een dikke laag stro in doet zal hij met een beetje mazzel na verloop van tijd ook wel gaan liggen. Die kleintjes doen zoveel indrukken op en als je dan ook nog je evenwicht moet bewaren wordt je wel erg moe. Het wordt echt rustiger na verloop van tijd is mijn ervaring.
wintepint schreef:en netjes op de achterbank, aan de riem kan best hoor.
grapje, gewoon los in de trailer met veel stro.
loveidefix schreef:Als ik jou was zo ik eens naar een schapen fokker bellen, die mensen hebben van die mini traiers. hebben de mensen die onze schapen scheeren ook. Eerlijk gezecht vind ik het wel een beetje gevaarlijk als je hem zo los in de trailer pleurd, maar ik weet ook niet hoelang je moet rijden. Je kan vast wel ergens een kleine trailer huuren. vraag anders even op een manege ofzo. die mensen weten wel wie die dingen hebben
vanessakusje schreef:Ik kan je niet meer als geluk wensen. Ik heb mijn merrieveulen van 4, 5 mnd gewoon in een tweepaardstrailer vast gezet. niet te strak maar ook niet los zodat ze in de lijn kon stappen. gevolg, na een rit van ruim 2 uur een een boel file kwamen we aan in friesland en rara ze stond te slapen. Moet daarbij wel vertellen dat ze al een keer eerder met de trailer was meegegaan. (naar de keuring) kortom wat je ook doet. Ik heb het idee dat je er goed overnadenkt!
Citaat:wat heb je aan die wetenschap op een parkeerplaats om te checken bv??