omdat het vorig jaar zo grandioos gezellig was organiseren we op zondag 25 okt weer een tinkerindoor.
je kunt je opgeven voor dressuur en springen. in de ochtend word de dressuur verreden en het springen is s'middags.
de kosten zijn 7 euro voor 1 onderdeel en 13 euro voor beide onderdelen.
de punten tellen niet voor het KNHS !
voor de dressuur kun je je opgeven in de klasse's groen t/m Z, en spingen in de hoogte's 40 en 60 cm, het word weer georganiseerd bij manege 't Meerenbroek te Wehl (gld).
wat willen we weten als je je aanmeld: *naam ruiter *naam tinker *welke klasse en/of hoogte * je adres
sluitingsdatum is 16 okt
geef je allemaal op, dan maken we er weer net z'n feestje van als vorig jaar!
Ik ook, dit keer met beide knollies. Ik doe het vooral voor Future (mijn andere tink) zodat hij ook even lekker weer in kan komen. Daarmee ga ik laag springen (hij is geen ster) en B dressuur. Behendigheid ook al is hij niet zo wendbaar. Met Bart doe ik L1 dressuur en het hoogste springen en ofcourse behendigheid.
oek dan kom ik met vriendlief ben namelijk aan het denken om een tinker veulen te kopen maarja vriendlief weet niet precies wat dat voor eentje zijn dus dit is de ideale gelegen heid ze te showen niet?
Marsafuba
Geplaatst: 30-09-09 21:56
Ja zeker, er zitten heel erg leuke tinkies tussen. Ik neem er 2 mee, Bart en Future. In mijn profiel staan ze wel.